Οργάνωση Βιβλιοθήκης

Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, 1η ενότητα: “Το περιβάλλον του σχολείου μου”, οι μαθητές/τριες της Β’  τάξης παρατήρησαν την αίθουσά τους και εντόπισαν σημεία που χρειάζονται αλλαγή. Αποφάσισαν να ομορφύνουν την τάξη τακτοποιώντας τη βιβλιοθήκη. Έκοψαν χρωματιστά καρτελάκια με τα ονόματά τους, τα κόλλησαν στη βιβλιοθήκη και τακτοποίησαν τα ράφια με τα πράγματά τους δημιουργώντας μια όμορφη γωνιά στην τάξη. Με τη δράση αυτή καλλιεργήθηκε η δεξιότητα της συνεργασίας, παρατήρησης και περιγραφής, αναπτύχθηκε η ικανότητα διατύπωσης προτάσεων και η ικανότητα κατανομής και τακτοποίησης χώρου.