Αναζήτηση για:
ΠΣΠΑ
AΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Aνακοινώσεις
Νέα του σχολείου
Όμιλοι
Όμιλοι 2022-23
Όμιλοι 2023-24
Όμιλοι 2024-25
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας Π.Π.Σ
Ν.3966/2011 (Κεφ. Γ’) και Ν. 4327/2015 (Κεφ. Β΄)
Σύνδεση με φορείς
Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο Π.Σ.Π.Α
Πρακτικές Ασκήσεις Φοιτητών – Mentoring
Συνεργασία με Α.Ε.Ι.
Φαρμακευτική αγωγή εντός σχολικού ωραρίου
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
Κανόνες χρήσης ΤΠΕ
Ωράριο λειτουργίας
Όραμα
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΕΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | COVID-19
Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα
Tηλεφωνική γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης
Μαχητές κατά covid- 19
Μένουμε Σπίτι
Ποιος είναι ο covid
Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς
Χρήσιμες επισημάνσεις για εκπαιδευτικούς
Χρόνος απασχόλησης παιδιών στις οθόνες
ΔΡΑΣΕΙΣ
Δράσεις του σχολείου
Εκπαιδευτικές επισκέψεις
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
ΠΣΠΑ
AΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Aνακοινώσεις
Νέα του σχολείου
Όμιλοι
Όμιλοι 2022-23
Όμιλοι 2023-24
Όμιλοι 2024-25
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας Π.Π.Σ
Ν.3966/2011 (Κεφ. Γ’) και Ν. 4327/2015 (Κεφ. Β΄)
Σύνδεση με φορείς
Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο Π.Σ.Π.Α
Πρακτικές Ασκήσεις Φοιτητών – Mentoring
Συνεργασία με Α.Ε.Ι.
Φαρμακευτική αγωγή εντός σχολικού ωραρίου
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
Κανόνες χρήσης ΤΠΕ
Ωράριο λειτουργίας
Όραμα
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΕΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | COVID-19
Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα
Tηλεφωνική γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης
Μαχητές κατά covid- 19
Μένουμε Σπίτι
Ποιος είναι ο covid
Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς
Χρήσιμες επισημάνσεις για εκπαιδευτικούς
Χρόνος απασχόλησης παιδιών στις οθόνες
ΔΡΑΣΕΙΣ
Δράσεις του σχολείου
Εκπαιδευτικές επισκέψεις
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας Π.Π.Σ
Αρχική
Λειτουργία του Σχολείου
Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας Π.Π.Σ