Login
[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

Login with your site account

Lost your password?

enEnglish
  • enEnglish
  • frFrench
6/Θ Π.Σ.Π.Α.6/Θ Π.Σ.Π.Α.
    • ΠΣΠΑ
    • AΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
      • Aνακοινώσεις
      • Νέα του σχολείου
    • Όμιλοι
      • Όμιλοι 2022-23
      • Όμιλοι 2023-24
      • Όμιλοι 2024-25
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
      • Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας Π.Π.Σ
        • Ν.3966/2011 (Κεφ. Γ’) και Ν. 4327/2015 (Κεφ. Β΄)
        • Σύνδεση με φορείς
        • Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο Π.Σ.Π.Α
      • Πρακτικές Ασκήσεις Φοιτητών – Mentoring
      • Συνεργασία με Α.Ε.Ι.
      • Φαρμακευτική αγωγή εντός σχολικού ωραρίου
      • Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
      • Κανόνες χρήσης ΤΠΕ
      • Ωράριο λειτουργίας
    • Όραμα
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΕΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
    • ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | COVID-19
      • Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα
      • Tηλεφωνική γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης
      • Μαχητές κατά covid- 19
      • Μένουμε Σπίτι
      • Ποιος είναι ο covid
      • Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς
      • Χρήσιμες επισημάνσεις για εκπαιδευτικούς
      • Χρόνος απασχόλησης παιδιών στις οθόνες
    • ΔΡΑΣΕΙΣ
      • Δράσεις του σχολείου
      • Εκπαιδευτικές επισκέψεις
    • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
    • ΠΣΠΑ
    • AΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
      • Aνακοινώσεις
      • Νέα του σχολείου
    • Όμιλοι
      • Όμιλοι 2022-23
      • Όμιλοι 2023-24
      • Όμιλοι 2024-25
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
      • Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας Π.Π.Σ
        • Ν.3966/2011 (Κεφ. Γ’) και Ν. 4327/2015 (Κεφ. Β΄)
        • Σύνδεση με φορείς
        • Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο Π.Σ.Π.Α
      • Πρακτικές Ασκήσεις Φοιτητών – Mentoring
      • Συνεργασία με Α.Ε.Ι.
      • Φαρμακευτική αγωγή εντός σχολικού ωραρίου
      • Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
      • Κανόνες χρήσης ΤΠΕ
      • Ωράριο λειτουργίας
    • Όραμα
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΕΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
    • ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | COVID-19
      • Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα
      • Tηλεφωνική γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης
      • Μαχητές κατά covid- 19
      • Μένουμε Σπίτι
      • Ποιος είναι ο covid
      • Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς
      • Χρήσιμες επισημάνσεις για εκπαιδευτικούς
      • Χρόνος απασχόλησης παιδιών στις οθόνες
    • ΔΡΑΣΕΙΣ
      • Δράσεις του σχολείου
      • Εκπαιδευτικές επισκέψεις
    • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

    Σύνδεση με φορείς

    • Αρχική
    • Λειτουργία του Σχολείου
    • Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας Π.Π.Σ
    • Σύνδεση με φορείς

    Καθορισμός περιεχομένου, προϋποθέσεων και διαδικασίας σύνδεσης των σχολικών μονάδων Π.Π.Σ. με φορείς

    I. Περιεχόμενο της σύνδεσης

    Η σύνδεση αφορά:
    α) την πειραματική εκπαιδευτική έρευνα και πιλοτική εφαρμογή προγραμμάτων,
    β) την πρακτική άσκηση φοιτητών,
    γ) προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και
    δ) τη στήριξη ομίλων δημιουργικότητας, καινοτομίας και αριστείας.

    Από την πλευρά του το πανεπιστήμιο ορίζει τους επόπτες/συντονιστές των επιμέρους δράσεων παρέχοντας την αναγκαία επιστημονική στήριξη στο σχολείο, ενώ το σχολείο διαθέτει το ανθρώπινο δυναμικό και τις υποδομές του. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας το Πανεπιστήμιο μπορεί να αξιοποιεί το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου που διαθέτει αυξημένα επιστημονικά προσόντα σε διδακτικά / φροντιστηριακά / εργαστηριακά / συμβουλευτικά καθήκοντα. Η σύνδεση και οι επιμέρους υποχρεώσεις των δύο πλευρών εξειδικεύονται στη συμφωνία μεταξύ πανεπιστημίου και σχολικής μονάδας που υπογράφεται μεταξύ των πρυτανικών αρχών και του Ε.Π.Ε.Σ. Κατ΄ αναλογία ρυθμίζεται το περιεχόμενο της σύνδεσης Π.Π.Σ. με τους ερευνητικούς φορείς και τα κοινωφελή ιδρύματα.

    II. Προϋποθέσεις της σύνδεσης

    Βασική προϋπόθεση είναι τα ιδρύματα και οι φορείς που συνδέονται με τα Π.Π.Σ. να διαθέτουν επιστημονική / παιδαγωγική συνάφεια με το ευρύτερο παιδαγωγικό έργο των Π.Π.Σ. Οι συντονιστές / επόπτες επιμέρους δράσεων που ορίζονται από τους ερευνητικούς φορείς ή τα κοινωφελή ιδρύματα πρέπει να είναι μέλη ΔΕΠ ή ερευνητές Α ή Β βαθμίδας.

    III. Διαδικασία της σύνδεσης

    Την πρωτοβουλία σύνδεσης μπορεί να έχει είτε το υποψήφιο Π.Π.Σ. είτε το ΑΕΙ / ο ερευνητικός φορέας / το κοινωφελές ίδρυμα. Στην πρώτη περίπτωση το σχολείο υποβάλλει σχετικό αίτημα προς τις αρχές διοίκησης των φορέων/ ιδρυμάτων. Στη δεύτερη περίπτωση το ΑΕΙ / ο ερευνητικός φορέας / το κοινωφελές ίδρυμα υποβάλλει το σχετικό αίτημα στη Δ.Ε.Π.Π.Σ.

    Search

    Kατηγορίες

    • Aνακοινώσεις
    • ΔΡΑΣΕΙΣ
    • Δράσεις του σχολείου
    • Δράσεις- εκπαιδευτικές επισκέψεις
    • Εκπαιδευτικές επισκέψεις
    • Ενημέρωση
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΕΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
    • Κορυφαία
    • Κορυφαίες ανακοινώσεις
    • Νέα του σχολείου
    • Πρώτη σελίδα
    • Σχολική ζωή
    • Χρήσιμα έγγραφα

    Δημοτικό ΠΣΠΑ

    210 3610 527

    pspa_at_sch_dot_gr

    Σχολείο

    • Επικοινωνία

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

    • Aνακοινώσεις

    ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

    • Όμιλοι
    • Εκδηλώσεις

    Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών | 2023-2024