ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ:
Α’ Ζω καλύτερα- Ευ ζην
1. Υγιεινή και Διατροφή, Α ́ τάξη
2. Διατροφή, Β ́ τάξη
3. Πλοήγηση και χρήση διαδικτύου, Γ ́ τάξη
4. Ψυχοκοινωνική υγεία και ενσυναίσθηση, Δ ́ τάξη
5. Καταναλώνω συνειδητά, Ε ́ τάξη
6. Ενέργεια- Διατροφή, Στ ́ τάξη
Β’ Φροντίζω το Περιβάλλον
1. Παγκόσμια φυσική κληρονομιά, Α ́και Δ ́ τάξεις
2. Αλλάζω συνήθειες – προσέχω το περιβάλλον, Β ́ τάξη
3. Μύθοι και αειφορία, Γ ́ Τάξη
4. Ζω χωρίς πλαστικό- ανακύκλωση, Ε ́ Τάξη
5. Αποτύπωμα άνθρακα, Στ ́ τάξη
Γ’ Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
1. Διαφορετικότητα-αλληλοσεβασμός, Α ́ τάξη
2. Ενσυναίσθηση, Β ́ τάξη
3. Σχολικός και διαδικτυακός εκφοβισμός, Γ ́ τάξη
4. Ανθρώπινα δικαιώματα, Δ ́ και Ε ́ τάξεις
Δ’ Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
1. Επαγγέλματα, Α ́ τάξη
2. Γνωρίζω τα επαγγέλματα, Β ́ τάξη
3. Καινοτομώ και Δημιουργώ, Γ ́ τάξη
4. Επαγγέλματα και Γνωριμία με την επιχειρηματικότητα, Δ ́ τάξη
5. Ιστορίες σε τρία λεπτά ( digital storytelling), Ε ́ τάξη
6. Επαγγελματικός προσανατολισμός και καινοτομία, Στ ́ τάξη
Κυρίαρχος προσανατολισμός του σχολείου μας – εδώ και χρόνια – είναι η ανάπτυξη των βασικών δεξιοτήτων του 21ου αιώνα που είναι δεξιότητες του νου, δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης, δεξιότητες ζωής και δεξιότητες μάθησης:
- Κριτική σκέψη
- Δημιουργικότητα
- Συνεργασία
- Επικοινωνία
- Γραμματισμός στις νέες τεχνολογίες
- Αλφαβητισμός στα μέσα ενημέρωσης
- Τεχνολογική παιδεία
- Ευκαμψία – Προσαρμοστικότητα – Ανθεκτικότητα – Υπευθυνότητα
- Ηγετικές ικανότητες
- Πρωτοβουλία
- Παραγωγικότητα
- Κοινωνικές δεξιότητες
- Κοινωνική ευθύνη και ηθική
- Ενσυναίσθηση και ευαισθησία
- Ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο (αντιμετώπιση phising, cyberbullying, κ.ά.)
- Προστασία από εξαρτητικές συμπεριφορές στις τεχνολογίες
- Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ψηφιακών δημιουργημάτων
- Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας
- Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα
- Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών
👉Δείγματα από την υλοποίηση
—Προσεγγίσεις από το σχέδιο δράσης «Μύθοι και αειφορία»
1. Δείγμα προσέγγισης στους «τόπους των μύθων».
Μύθοι και αειφορία – Οι δρόμοι του νερού – Στυμφαλίδες όρνιθες
2. Δείγμα μαθητικής παρουσίαση του μύθου.
—Προσεγγίσεις από το σχέδιο δράσης, «Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά»
Ταξιδεύουμε στα αρχαία ελληνικά θέατρα