O Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Πολιτικής επαινεί την καινοτομία που επιχειρείται στο σχολείο

Στο σχολείο μας, εδώ και επτά χρόνια, υλοποιείται μια ολιστική και ανθρωποκεντρική αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων που απαντά με πειστικό τρόπο στο σύνολο των προβληματισμών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης.

Είναι σημαντικό ότι με τη συγκεκριμένη  υλοποίηση καταργείται η πολυπλοκότητα και φέρνει τον Μαθητή στο προσκήνιο σε μόνιμη/γόνιμη αλληλεπίδραση με τον Δάσκαλο Καθοδηγητή.

Πλέον, όλο και πιο συχνά, γίνεται μεγάλη συζήτηση για αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα που πρέπει να ενισχύσουν την ικανότητα των μαθητών να δημιουργούν, να συνεργάζονται και να επικοινωνούν, ενώ παράλληλα να αναπτύσσουν τις δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα.

Προσφάτως, ανακοινώθηκε από την Ε.Ε. ότι, ενώ το 90% των μελλοντικών θέσεων εργασίας θα απαιτούν ψηφιακό γραμματισμό, το 44% των Ευρωπαίων στερούνται βασικές ψηφιακές δεξιότητες.

Η Πολιτεία δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για την εκπαιδευτική καινοτομία που αναπτύσσεται στις τρεις τελευταίες τάξεις του σχολείου μας και σ΄ αυτή την κατεύθυνση κινήθηκε η σημερινή επίσκεψη του Γενικού Γραμματέα Ψηφιακής Πολιτικής, κ. Στέλιου Ράλλη.

Σημειώνεται και η θετική προσέγγιση στην καινοτομία που αναπτύσσει το σχολείο μας από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου.

Ο Γενικός Γραμματέας εκδήλωσε τον ενθουσιασμό του για την ανάπτυξη καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας/εκπαίδευσης/περιεχομένου με υλοποίηση iPad 1:1 (B.Y.O.D.). Παρακολούθησε επίδειξη της διδασκαλίας στην Έκτη τάξη, συνομίλησε με τους μαθητές και  επισκέφτηκε  την Τετάρτη τάξη, αφού από φέτος έχουμε υλοποίηση στις τρεις τελευταίες τάξεις του σχολείου (Δ΄, Ε’, ΣΤ΄).

Μας ανακοίνωσε ότι θα κινήσει τις διαδικασίες για εγκατάσταση οπτικής ίνας, ώστε να έχουμε μεγάλες ταχύτητες πλοήγησης. Επίσης, μας γνωστοποίησε ότι είναι στα άμεσα σχέδια των Υπουργείων Ψηφιακής Πολιτικής και Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων η διάχυση της διδασκαλίας με φορητές συσκευές και πως θα αξιοποιηθεί η εμπειρία του σχολείου μας σ’ αυτή την προσπάθεια.

Η συζήτηση στο γραφείο της διεύθυνσης του σχολείου ολοκληρώθηκε με την κοινή πεποίθηση ότι οι ηλεκτρονικές δεξιότητες είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να μπορεί κάθε άτομο να αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητές του και να συμμετέχει ισότιμα σε μια δημοκρατική κοινωνία στον 21o αιώνα, που όλες οι πτυχές της ζωής, όλο και περισσότερο, εξαρτώνται από τις τεχνολογίες. Υπογραμμίστηκε, ότι δικαίωμα συμμετοχής στη Δίκαιη Ψηφιακή Ανάπτυξη έχουν όλοι, χωρίς αποκλεισμούς και με περιορισμό των κινδύνων.